BIEN Cases
Etos
De uitdaging: ontwikkel de styleguide voor Etos’ eigen merk producten en vertaal deze in concrete product- en sezoensproducten op basis van trends en omzetanalyse.
Doe een quickscan van onze winkel en geef ons handvatten voor verbetering.
Uitgangspunten winkel en borstel- en nagellak productconcepten.
styleguide en productconcepten
Wat deed BIEN daar?
BIEN ontwikkelde samen met Etos de styleguide voor Etos’ eigen merk producten. Na trendlezingen ontwikkelde BIEN product- en seizoensconcepten en HEEFT deze vertaald naar winkelbeeld.
Van A tot Z ontwikkelde BIEN een nieuw productconcept: de nieuwe haarborstelcollectie en de nagellakkop. BIEN deed een quickscan op de winkel look & feel, lay-out en communicatielagen, waaruit een nieuwe strategie volgde.
‘Design isn’t in the details, they are the details’
Wat nou als ieder detail klopt?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail