• beeld12 banner beeld banner beeld
  • Maison et Objet banner beeld beursstand wit design
  • banner beeld warenhuis wand beeld10
  • beeld22 beeld8 banner beeld beeld9 beursstand wit design banner beeld beeld10 beeld20 beeld12

The Hague Info Store

een stad van uitersten

  • winkelconcept
  • communicatie concept
  • assortiment
  • productontwikkeling

Wat deed BIEN daar?

De uitdaging: de Haagse identiteit en mentaliteit vangen in de nieuwe Tourist Info Store aan het Spui.

In Den Haag ontmoet je Hagenaars en Hagenezen, heb je zand en veen en natuurlijk de stad en het strand. De stad met de grootste merkstretch, gebruikten we als uitgangspunt van het winkel- en communicatieconcept. Met een beperkt budget en het hergebruik van de huidige meubels creƫerden we een nieuwe winkel die niet alleen voor de touristen is, maar ook een plek voor zijn eigen inwoners.

Deze 2 werelden komen ook terug in het winkelassortiment en de eigen productontwikkeling.

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_12ed9
IMG_7870
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_12946
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_1296c
V2nSj44STxKgeDu2lQCKqQ_thumb_12957
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_12ef2

‘Van de Koning tot de Haagse Harry’

Visual-Merchandising-VVV-Den-Haag-Scheveningen
THIS_banner website
Defboekjes2
Sabien Duetz

Ook behoefte aan citybranding?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail