BIEN Cases
Etos
De uitdaging: ontwikkel de styleguide voor Etos’ eigen merk producten en vertaal deze in concrete product- en sezoensproducten op basis van trends en omzetanalyse.
Doe een quickscan van onze winkel en geef ons handvatten voor verbetering.
Uitgangspunten winkel en borstel- en nagellak productconcepten.
styleguide en productconcepten
Wat deed BIEN daar?
BIEN ontwikkelde samen met Etos de styleguide voor Etos’ eigen merk producten. Na trendlezingen ontwikkelde BIEN product- en seizoensconcepten en HEEFT deze vertaald naar winkelbeeld.
Van A tot Z ontwikkelde BIEN een nieuw productconcept: de nieuwe haarborstelcollectie en de nagellakkop. BIEN deed een quickscan op de winkel look & feel, lay-out en communicatielagen, waaruit een nieuwe strategie volgde.
![Borstel & Kammen Etos productontwikkeling](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/borstels-etos.jpg)
![Borstel en kammen schap Etos](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Borstels-Etos--e1502789181555.jpg)
![moodboard Etos beauty nails](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Schermafbeelding-2015-01-15-om-13.33.29-e1502789689731.png)
![Etos beauty moodboard nails](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Schermafbeelding-2015-01-15-om-13.32.43-e1502789786869.png)
‘Design isn’t in the details, they are the details’
![Borstel & Kammen Etos productontwikkeling](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/kammen-etos.jpg)
![Sabien Duetz](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/08/HL060217_587cr_LR.jpg)
Wat nou als ieder detail klopt?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail