BIEN Cases
Gusto
De uitdaging: ontwikkel een Italiaans restaurantconcept in het oude dorp van Amstelveen, vanuit een merk naar ontwerp van de ruimte
restaurant als merk
Wat deed BIEN daar?
BIEN organiseerde een merk- en conceptworkshop en bepaalde zo samen met de eigenaren stap voor stap de invulling van het merk en de ruimte. Vanuit moodboards werd het interieur ingetekend.
BIEN heeft ook de visuele identiteit van het restaurant ontworpen: visitekaartjes, raamstickers, banieren, menu’s, ansichtkaarten en flyers.
![Gusto World of Pizza flyer](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Flyer-A5-Gusto_DEF-2_LR-e1502789505469.jpg)
![thumbnail_DSC_8566](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/thumbnail_DSC_8566.jpg)
![thumbnail_DSC_8536tcgg](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/thumbnail_DSC_8536tcgg.jpg)
![Gusto moodboard materiaal, look & feel](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/gusto-moodboard-e1502791492739.jpg)
![thumbnail_DSC_8544tcgg](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/thumbnail_DSC_8544tcgg.jpg)
![Visuele Identiteit logo Gusto World of Pizza](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Website-BIEN_liggend_GUSTO6_LR.jpg)
![Menu van Gusto, BIEN ontwikkelde visuele identiteit voor Gusto en vertaalde dit naar het menu](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Diner-menu-Gusto-A4_V3_LR-e1502790152227.jpg)
![Ansichtkaarten Gusto World of Pizza](https://bieninnovation.nl/wp-content/uploads/2017/07/Ansichtkaarten-Gusto_overview_LR-e1502789465409.jpg)