• banner beeld warenhuis wand beeld23
  • beeld10 Retail presentation boston beeld1
  • all you need is less banner beeld beeld20
  • manequens banner beeld Retail presentation boston beeld3 beeld1 banner beeld beeld10 beeld23 beeld12

BIEN Cases
Intratuin

De uitdaging: ontwikkel een product styleguide passend bij het merk-DNA van Intratuin. Via trendlezingen en worshops wordt deze actueel gehouden.

De stijlen zijn terug te vinden in het assortiment en de stijlkamers in de winkel.

van merk naar styleguide

  • workshop
  • trendlezing
  • styleguide
  • training

Wat deed BIEN daar?

BIEN gaf een workshop hoe te komen tot een eigen stijl en styleguide, met een trendlezing als inleiding. BIEN vulde de styleguide samen met het hoofd design van Intratuin in. Via trainingen werd het assortiment aangepast.

BIEN verzorgde in een later stadium een lezing en workshop over nieuwe tendenzen in huis & tuin. En maakte een opzet voor communicatie concepten.

Intratuin product presentatie
Intratuin proefwinkel
Intratuin stijlkaart