BIEN Cases
Kievit Friesland Campina
De uitdaging : Een unieke merkpositionering wereldwijd met ruimte voor lokale business plus een heldere en eenvoudige structuur voor ons product portfolio.
Wereldwijde draagkracht
Wat deed BIEN daar?
In 3 blokken: een kick-off, een 2-daagse workshop en een wrap-up heeft BIEN samen met Bearingpoint de boel flink losgeschud en de verschillende disciplines met elkaar in verbinding gebracht. We stimuleerden hen met nieuwe ogen te kijken naar de sterk en snel veranderende markt wereldwijd. Door de teams van sales, innovatie en marketing samen in spelvorm de waarden van Kievit te laten bepalen.
BIEN nam de groep mee naar het ZiN Inspiratielab van Sligro waar we naast de brute feiten en strategische discussie ook hun product: melkpoeder, op allerlei diverse manieren herontdekten. Een zeer inspirerende omgeving waar de zintuigen op alle manieren geprikkeld worden. Een mix van confronteren en inspireren.
Kievit opereert voornamelijk B2B, maar om grip te krijgen op de ‘consumer needs’ bezochten we samen met de teams de Jumbo Foodmarkt. Door te kijken naar de eindconsument werd duidelijk waar hun B2B klanten behoefte aan hebben in ingrediënten van melkschuim en melkpoeders.
‘Our insight in global market trends creates opportunity to innovate’
Ook met nieuwe ogen naar jouw business kijken?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail