BIEN Cases
Zenner haar & beautyaccessoires
De uitdaging: Het bepalen van de merkstrategie & daarbij passende identiteit voor haar & beauty accessoire merk Zenner.
Na een re-fresh van de verpakkingen en het logo heeft BIEN samen met Cogonez de merktstrategie bepaald en BIEN heeft de nieuwe visuele identiteit daarna vormgegeven.
Merk icoon van Rotterdam : “State of the art” aldus NRC, het resulteert in 30% meer bezoekers.
Merkstrategie & visuele identiteit
Wat deed BIEN daar?
BIEN heeft samen met Zenner en Cogonez , een 2 daagse co-creatie workshop gehouden om gezamenlijk met het Zenner team de merkstrategie te bepalen. Resulterend in de nieuwe pay-off “ we empower your beauty”.
Deze strategie hebben we daarna vertaald in een nieuwe merk identiteit. Modern en tegelijk vrouwelijk, dicht bij de kerndoelgroepen van Zenner.
Een ronde en vriendelijke vormentaa,l gebaseerd op de bekende Zenner kleuren, passend in deze tijdsgeest, een combinatie van zachte en intense kleuren. De nieuwe identiteit komt in alle touchpoints tot uiting. Deze zal geleidelijk worden uitgerold te beginnen met de website en socials.
‘We empower your beauty‘
Ook jouw stad als merk neerzetten?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail