BIEN Cases
Zenner verpakkingen
De uitdaging: De verouderde verpakkingen van Zenner een nieuwe herkenbare uitstraling geven, waardoor klanten het A-merk direct herkennen op het schap in de winkel.
De verschillende Zenner kleuren van de verpakking hebben een navigerende rol waardoor de verschillende productgroepen worden onderscheiden en herkend.
Zenner verpakkingsontwerp
Wat deed BIEN daar?
BIEN heeft in een co-creatie workshop gezamenlijk met Zenner de randvoorwaarden gecombineerd met onze inspiratie, trends en analyse van het merk en de markt.
Hiermee hebben we de ingrediënten bepaald, waarmee de nieuwe meer modieuze en tegelijk eigentijdse inzicht is vormgegeven. Het logo was geen onderdeel van de opdracht maar hebben we toch vernieuwd.
Waarna we de opdracht voor de merkstrategie en de visuele identiteit hebben gekregen. Normaal gesproken zou dit plan andersom gaan maar we zijn trots en blij het hele merk te hebben vernieuwd.
‘We empower your beauty‘
Ook jouw stad als merk neerzetten?
Neem dan contact op met BIEN. Bel 06 54 79 54 60 of stuur direct een mail